Cel szkolenia:
Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu i handlu, kierowników projektu sprzedaży, asystentek działu marketingu i sprzedaży, placówek bankowych, pracowników zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, pracowników działu telemarketingu. Szkolenie ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach b2b. Warsztat umożliwi początkującym sprzedawcom łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne
Zajęcia prowadzone są z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.
Korzyści z uczestnictwa:
- Zdobycie praktycznych umiejętności zdobywania nowych klientów.
- Poznanie sztuki profesjonalnej obsługi klienta.
- Rozwiązywanie wszelkich problemów.
- Znajdowanie wyjścia z nietypowych sytuacji (na których nie mamy wpływu).
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami.
Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.
Program szkolenia:
- Wyjaśnienie na czym - z punktu widzenia klientów - polega profesjonalna obsługa klienta,
- Zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności dobrego porozumiewania się z trudnymi klientami,
- Rozwiązywanie wielu problemów, które zgłaszają klienci,
- Wyjaśnienie w jaki sposób znajdować wyjście z trudnych sytuacji,
- Sztuka radzenia sobie z trudnymi i kłopotliwymi klientami,
- Zapewnienie teoretycznych i praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
- Unikanie błędów powszechnie popełnianych w trakcie obsługi klienta,
- Gwarancja najwyższej jakości usług ,
- Zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w zdobywaniu nowych klientów,
- Przeprowadzanie pierwszych rozmów, wywiadów i spotkań z klientami,
- Poznanie nowoczesnego sposobu przeprowadzenia rozmów sprzedażowych,
- ·Organizacja spotkań z klientami.