Cel szkolenia:

Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu i handlu, kierowników projektu sprzedaży, asystentek działu marketingu i sprzedaży, placówek bankowych, pracowników zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, pracowników działu telemarketingu. Szkolenie ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach b2b. Warsztat umożliwi początkującym sprzedawcom łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne

Zajęcia prowadzone są z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.

Korzyści z uczestnictwa:

  • Zdobycie praktycznych umiejętności zdobywania nowych klientów.
  • Poznanie sztuki profesjonalnej obsługi klienta.
  • Rozwiązywanie wszelkich problemów.
  • Znajdowanie wyjścia z nietypowych sytuacji (na których nie mamy wpływu).
  • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami.

Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.

Program szkolenia:

  • Wyjaśnienie na czym - z punktu widzenia klientów - polega profesjonalna obsługa klienta,
  • Zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności dobrego porozumiewania się z trudnymi klientami,
  • Rozwiązywanie wielu problemów, które zgłaszają klienci,
  • Wyjaśnienie w jaki sposób znajdować wyjście z trudnych sytuacji,
  • Sztuka radzenia sobie z trudnymi i kłopotliwymi klientami,
  • Zapewnienie teoretycznych i praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
  • Unikanie błędów powszechnie popełnianych w trakcie obsługi klienta,
  • Gwarancja najwyższej jakości usług ,
  • Zdobycie teoretycznych i praktycznych umiejętności w zdobywaniu nowych klientów,
  • Przeprowadzanie pierwszych rozmów, wywiadów i spotkań z klientami,
  • Poznanie nowoczesnego sposobu przeprowadzenia rozmów sprzedażowych,
  • ·Organizacja spotkań z klientami.

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte