Opis szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób , których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania kontraktów, zajmujące się kontaktem z klientami oraz osoby współpracujące z dostawcami lub odbiorcami.

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Poznanie prawnych regulacji reklamacji,
  • Poznanie procedury reklamacji,
  • Nabycie umiejętności postępowania oraz reagowania na obiekcje,
  • Poznanie rodzajów zastrzeżeń i reklamacji klientów,

Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.

Program szkolenia:

  • Omówienie przepisów prawnych regulujących proces reklamacji
  • Działalność komórki ds. Reklamacji w firmie
  • Strony oraz ich pozycja w procesie reklamacyjnym
  • Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
  • Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość
  • Prawa konsumenta wynikające ze zmian w kodeksie cywilnym
  • Wada fizyczna polegająca na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową – poróżnienie na gruncie starej i nowej ustawy
  • Rękojmia w prawach konsumenta według kodeksu cywilnego
  • Roszczenia sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej
  • Gwarancja przy sprzedaży

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte