Cel szkolenia:

Szkolenie skierowane jest w szczególności dla pracowników działów sprzedaży, działów handlowych, działów obsługi klienta; pracowników call center, telemarketerów; doradców klienta, przedstawicieli handlowych, koordynatorów sprzedaży; kadry kierownicza; specjalistów biorących udział w negocjacjach a także dla osób planujących swoją karierę w sprzedaży.

  • Rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych
  • Poznanie mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych
  • Zdobycie praktycznej wiedzy, jak sprzedawać lepiej i więcej
  • Nabycie umiejętności, jak zbierać informacje by maksymalizować efektywność sprzedaży bezpośredniej
  • Nabycie umiejętności uwolnienia się od myśli i postaw, które odbierają sprzedaż
  • Trening umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej w pracy z klientem

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.

Korzyści z udziału:

  • zbudować właściwe przekonania na temat sprzedaży,
  • dopasować swój styl komunikacji do stylu komunikacji rozmówcy,
  • tworzyć i utrzymywać z Klientem dobre relacje,
  • zadawać trafne pytania i pozyskiwać od Klienta informacje istotne dla procesu sprzedaży,
  • parafrazować wypowiedzi Klienta w celu potwierdzenia ich zrozumienia i podsumowania wypowiedzi Klienta,
  • używać podczas prezentacji i skutecznych argumentów sprzedażowych,
  • radzić sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta,
  • zamykać proces sprzedaż przez wykorzystanie poznanych technik zamykania.

Główne moduły:

  • Budowanie bazy klientów.
  • Przygotowanie do wizyty handlowej
  • Struktura rozmowy handlowej.
  • Etapy wizyty handlowej oczami sprzedawcy i klienta.
  • Telefoniczne umawianie spotkań.
  • Otwarcie rozmowy handlowej.
  • Typologia klientów, rozpoznawanie typu klienta i adekwatne do danego typu prowadzenie spotkania
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta.
  • Prezentowanie oferty – język cech, zalet i korzyści.
  • Metody obrony ceny.
  • Zastrzeżenia klientów – kłopot czy okazja?.
  • Zamknięcie rozmowy handlowej.

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte