Cel szkolenia:

Ze względu na zaawansowany charakter szkolenie jest skierowane do sprzedawców z dużym doświadczeniem, którzy chcieliby udoskonalić swój warsztat pracy oraz dla kierowników zespołów sprzedażowych, których celem jest rozwijanie własnego zespołu. Głównym celem szkolenia jest ukazanie praktykom sprzedaży oddziaływania metod coachingowych w pracy z ich klientami. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać podstawowe metody pracy coachingowej, które warto wykorzystywać w toku sprzedaży produktów i usług. W toku szkolenia przedstawione metody coachingowe zostaną przez uczestników zaadaptowane do własnej specyfiki pracy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.

Korzyści z uczestnictwa:

  • Dowiesz się jak w praktyce wdrożyć w Twoim zespole narzędzia coachingowe na drugi dzień po szkoleniu.
  • Przećwiczysz konkretne techniki, które będziesz mógł stosować w relacji z zespołem i klientami.
  • Poznasz sposoby dostosowania poznanych technik do specyfiki Twojej pracy.
  • Lepiej zrozumiesz siebie – lepiej zrozumiesz innych,
  • Odkryjesz obszary do rozwoju.

Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.

Program szkolenia:

  • Czym jest coaching operacyjny w sprzedaży?
  • Formy coachingu operacyjnego w sprzedaży i metody pracy
  • Nowoczesne style kierowania zespołem i ich zastosowanie w coachingu operacyjnym
  • Diagnozowanie etapu rozwoju pracownika i potrzeb rozwojowych
  • Struktura rozmowy coachingowej
  • Autorytet i komunikacja szefa sprzedaży – podstawa powodzenia coachingu
  • Narzędzia w coachingu operacyjnym zwiększające efektywność pracy
  • Trudne sytuacje i wyzwania w coachingu

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte