Cel szkolenia:
Ze względu na zaawansowany charakter szkolenie jest skierowane do sprzedawców z dużym doświadczeniem, którzy chcieliby udoskonalić swój warsztat pracy oraz dla kierowników zespołów sprzedażowych, których celem jest rozwijanie własnego zespołu. Głównym celem szkolenia jest ukazanie praktykom sprzedaży oddziaływania metod coachingowych w pracy z ich klientami. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać podstawowe metody pracy coachingowej, które warto wykorzystywać w toku sprzedaży produktów i usług. W toku szkolenia przedstawione metody coachingowe zostaną przez uczestników zaadaptowane do własnej specyfiki pracy.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.
Korzyści z uczestnictwa:
- Dowiesz się jak w praktyce wdrożyć w Twoim zespole narzędzia coachingowe na drugi dzień po szkoleniu.
- Przećwiczysz konkretne techniki, które będziesz mógł stosować w relacji z zespołem i klientami.
- Poznasz sposoby dostosowania poznanych technik do specyfiki Twojej pracy.
- Lepiej zrozumiesz siebie – lepiej zrozumiesz innych,
- Odkryjesz obszary do rozwoju.
Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.
Program szkolenia:
- Czym jest coaching operacyjny w sprzedaży?
- Formy coachingu operacyjnego w sprzedaży i metody pracy
- Nowoczesne style kierowania zespołem i ich zastosowanie w coachingu operacyjnym
- Diagnozowanie etapu rozwoju pracownika i potrzeb rozwojowych
- Struktura rozmowy coachingowej
- Autorytet i komunikacja szefa sprzedaży – podstawa powodzenia coachingu
- Narzędzia w coachingu operacyjnym zwiększające efektywność pracy
- Trudne sytuacje i wyzwania w coachingu