Cel szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorców chcących znaleźć klientów w sieci, właścicieli sklepów internetowych, osób szukających pracy w marketingu lub świeżo zatrudnionych na stanowisku z nim powiązanym.

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
  • Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
  • Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
  • Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy
  • Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.

Główne moduły:

  • Czym jest marketing internetowy?
  • Pozycjonowanie stron
  • Płatna reklama PPC Adwords, Facebook Ads
  • Współpraca z agencjami IT
  • Triki, ciekawostki, wskazówki
  • Pomiar efektywności e-marketingu

 

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte