Cel szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym, przedsiębiorców chcących znaleźć klientów w sieci, właścicieli sklepów internetowych, osób szukających pracy w marketingu lub świeżo zatrudnionych na stanowisku z nim powiązanym.
Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Zdobycie wiedzy na temat social media, czyli mediów społecznościowych
- Pozyskanie wiedzy, jak budować działające strategie public relations w Internecie
- Umiejętności praktyczne związane z działaniami w social media
- Zdobycie wiedzy o efektach komunikacji, trafnym ich rozpoznaniu i metodach analizy
- Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.
Główne moduły:
- Czym jest marketing internetowy?
- Pozycjonowanie stron
- Płatna reklama PPC Adwords, Facebook Ads
- Współpraca z agencjami IT
- Triki, ciekawostki, wskazówki
- Pomiar efektywności e-marketingu